130512

Trött tjej har sovit cirkus 2,5 timme inatt och har massor o göra. Sova kan man göra en annan gång, eller så.

I fredags va jag mamma & Hanna till Örebro. Fick med mig lite skor o sånt så nu är allt klart till middag & avslutning. Ångest. Va ute o gled lite med bästisaa på kvällen, hände väl inte jättemycket meen :)

Igår va vi iväg sola, en sväng till billiga nicklas och sen tog vi med oss Jonte hem till mig så va vi här hela dagen. Åkte upp till Hällefors och va med o servera på hgf's 30årsjubileum. Gick väldigt bra! Sen va jag ute en sväng o sådär, somna inte förens typ 5 imorse o vaknade halv 8 av att de lät som jag hade 7 elefanter som snarka mig i örat...

Idag har jag varit ute o ridit med Ida och sen har jag grejat en massa i stallet, nu ska jag plugga sen städa o kaaanske prommis sen! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0