Torsdag, snart heeelg

Hej på er! Red ju lektion för Susanne igår. I världens j*vla plaskpaddock! Wicher var jätteduktig, de va bara jag som ställde till de hela tiden. Men jag är nöjd, borde vara mer nöjd men huvudsaken är väl att jag vet att jag ska vara de? Typ ;)
 
Idag har jag jobbat och slitit (läs: suttit och tittat). När jag kom hem blev de en prommis med Wicher. Tänkte ta en lugn promenad i det fina vädret men de blev en löptur i spöregn. Tack vädergudsjävel! ;) Nu har jag precis tagit en dusch och sitter med såna här ''fotpåsar'' på fötterna.. Får se om dom hjälper.. :) Ska fixa naglarna och blåsa håret sen dra på en film och sova. Hörs imorn, friiiiidaaaaay! Pusshej
Saknar Emiiil....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

och jag saknar di!

2012-07-13 @ 06:51:11
URL: http://www.saruupullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0