Måndag, äntligen sommarlooooov!!!!

Äntligen har jag också sommarlov, fyfan va skönt! Jobbade en stund på förmiddan, sen va vi iväg o kollade på tapeter till lillebror. Vart bra, tror jag.. Åkte hem o åt, sen fick jag övningsköra till Filipstad, gick riiiktigt bra faktiskt! När vi kom hem så tog jag & Ida en promenad med hästarna, så skönt med lite prat med världens bästa människa! Var allt för längesen nu.. Kan säga att promenaden med Emil igår också var välbehövlig, vi hade väldigt mycket att prata om!
 
Nu har jag precis ätit och ska nog slå på en film och somna till! Är grymt trött, men imorgon får jag sova hur länge jag VILL!!! Så skönt! När jag vaknar ska jag umgås med Emelie, på kvällen blir det nog ett dressyrpass, tvätta Madicken & kanske mys ;) nej nu är de movietime! pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0