jajaaaa, har tråkigt

SENASTE
Du fick SMS av? - hannipanni
Du kysste? - jocke
Du kramade? - jocke
Kompisen du träffade? - massa folk
Filmen du såg? - ööh, vet inte haha
Låten du lyssna? - my own worst enemy
Personen som skrev åt dig på fbchatten? - hanna eller sebben

KÄRLEK
Har du ett förhållande? - världens bästa ♥
Älskar du någon på riktigt just nu? - de gör jag.
Tror du på distansförhållanden? - har aldrig prövat, men personligen så skulle det nog inte funka i längden
Ska man vara kär i personen man har sex med? - vet inte riktigt vad jag tycker om de där. är väl olika från person till person
Hur många gånger har du varit kär? -
Hade du kunnat bo ihop med den du är ihop med? - ja :)
Gillar du romantik? -  jaaaaa!!:)
Har du kysst en kompis? - såklart!


FRÅGOR & SVAR
Vad är det första du gör när du vaknar? - kollar telefon, slår på datorn och spotify.
Vill du ha barn i framtiden? - hur många som helst!!
Hade du kunnat adoptera bort? - nej gud va hemskt..
Har du en blogg? - haha nääää
Snusar eller röker du? - aldrig prövat ens, grym brud!
Ditt humör för tillfället? - fruktansvärt förvirrad och arg/sur/ledsen/besviken
Har du piercingar eller tatueringar? - öronaaaaa
Gillar du skolan? - för tillfället NEJ
Vilken är din naturliga hårfärg? - blondie
Vad har du för hårfärg nu? - brownie
Saknar du någon just nu? - ja!
Liknar du din mamma eller pappa? - mammii
Hur lång är du? - 174
Hur var du som barn? - naken haha

SORG & FARLIGHETER
Har du gråtit dig till sömns någongång? - de har jag
Har du vaknat gråtandes? - ja
Dricker du alkohol varje helg? - nope
Har någon varit otrogen mot dig? - de hoppas jag verkligen inte
Har du rymt hemifrån någong gång? - haha nej
Är dina biologiska föräldrar skilda? - nej
Har du blivit jagad av polisen någon gång? - haha nej!
Har du varit i ett slagsmål? - ja, grymt kul å slåss ju! dock så  vet jag inte vad som räknas som slagsmål 
Har du sett någon bli mobbad utan att du ingripit? - nej, jag är sån som lägger mig i när jag tycker folk gör fel
Har du mobbat någon? - de har jag säkert. dubbelmoral haha
Har du blivit riktigt sviken någon gång? - de har jag blivit, ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0