Nyårslista

Äsch filmen sög balle å sova kan jag inte heller så gör en liten nyårslista!

Hur har ditt 2011 varit?
Bättre än 2010 :)

Blev du kär i år?
Ja.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Oj. Jag vet inte. Spenderat mer tid med familjen kanske. Och sparat pengar.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit så fruktansvärt mycket tjocksaker. Godis, chips, pizza, hamburgare. Fyfasen!


Vem har du umgåtts med mest?
Hanna!

Bästa minnet från 2011?
Kan inte peka ut ett speciellt, men har haft väldigt mycket bra myskvällar med bästisen.


Är det något du saknade under 2011 som du vill ha år 2012?
Nej de vet jag inte :)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Var väldigt mycket partajande i början av årert men på sista tiden har det varit väldigt mycket myskvällar :)


Vem/Vilka saknade du?
Texas


Största misstaget?
Jag tror att jag chansade för lite. Eller jag har haft så fruktansvärt mycket chanser och jag har inte tagit dom. Idag hade dom nog inte gjort ig lyckligare, men just då, för tillfället. Idag ångrar jag inte att jag inte tog chanserna!


Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Livet blir bara bättre och bättre hela tiden!


Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att jag äntligen insett vilka underbara människor jag har omkring mig. Älskade vänner!


Har du några löften inför år 2012?
Nepp!


Har du haft ett förhållande under 2011?
Ja!


Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Väldigt olika :)


Vars reste du nånstans?
Utomlands? Isf USA, England & Spanien.


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Alla underbara sommaraktiviteter som är planerade!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Väldigt mycket. Dock inget jag kan skriva här ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :) 

Vilka länder besökte du?
USA, Spanien, England, Frankrike, Belgien, Tyskland, Danmark & Holland. 

Bästa köpet?
Oj. Traktorn kanske. Men den köpte ju inte jag.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor. Haha.


Favoritprogram på TV?
Big brother, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0