snodde en

vad har du på dig? mjukisar och en t-shirt

Hur mår du? idag mår jag bra! de är ju fredag

Vad önskar du just nu? en resa till spanien, tack!

vad har du ätit idag? smörgås, ett glas juice och en skål yoghurt med hallon

vad ska du göra imorrn? rida & pppartaja för sista gången detta sommarlov

och på söndag? antagligen må som ett ägg

vem saknar du? det tror jag redan att dom flesta vet

 

senaste köp? en loka päron

vad skrattade du senast åt? nått kul mamma sa

vad grät du senast åt? åt sandra beijers senaste krönika

vem sov du senast med? j & m

vad läser du just nu? ingenting alls, måste börja läsa igen alltså..

senast sedda film? the dark knight rises

 

.Vilken svordom använder du mest? fan

Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.

Har du dejtat någon av en annan religion? de tror jag inte haha

senast 3 inkomna sms? ''Ja:)'' ''Tyckte du sa de förut ;)'' ''Braa :* Okej :) Hälsa från mig då! Puss''

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? ''Aha, då förstår jag! :))''

 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Vilken är din favoritfrukt? Melon, alla sorter.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen

Vad är du rädd för? Fåglar & Döden

En person du tycker är snygg? Oj, vet inte. Wicher är rätt snygg!

 

Blir du lätt svartsjuk? Har väl intalat mig själv om att jag inte är de, men när det väl kommer till krita så är jag nog de, men det handlar bara om kärlek.

Din favoritkaraktär ur en serie? Gaby i DH!

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Ida skrev ''nej tror inte jag får ta med Lucifer :S'' Haha

Vilket språk hade du velat lära dig?

Vad för sorts killar faller du för? Glada, ordentliga, framåt killar med mycket humor och som ska ta hand om mig haha. Snygga armar, händer & breda axlar.

Vart vill du åka just nu? Spanien!!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Nya ridstövlar, fast de får bli till jul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0