111111

Himla bra dag idag faktiskt! Älskar fredagar. Lugna lektioner o bra lärare som låter oss sluta tidigare.. ''Det är ju fredag.....'' ;) Min lilla snöötta kom ner till skolan idag också, hon gör mig alltid så glad! Varit in i linjalen där dom bygger också och hälsat på hårt arbetande elektriker! De går framåt, kommer bli så fint så.

Wicher har sin första equiterapeut-behandling av Hanna Larnemark idag också. Hon tyckte att han var jättetrevlig och fin, de värmer i mammahjärtat när man får höra de! Det var nästan inga större fel på honom alls, förutom att han var sne i bak, men det har vi trott hela tiden så.

Nu ska jag häva på mig ett ansikte sen drar jag till hällefors och min bästa. MYS.

hejsvejs pösspöss


gillar inte fåglarna i kemisalen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0