Du är bäst nu, men du var bättre förr

Hej på er! Duktig jag är o bloggar ofta.. HAHA. Nej men i veckan har det inte hänt mycket alls. Onsdag fick jag massage så min rygg är hel igen, i tordags hade vi dagsverket i skolan. Själv va jag på skolan o hjälpte till, va inte så mycket så va mest med benny bus och hans rullstol! Efter vi fick sluta så gick jag hem till bästi och umgicks med henne och tildis. Vi myste och gick ut o köpte glass, sen va vi med freddan, runken o sebben en stund.

Fredag då; Började med grillning hos louise med grymt folk! Sen drog vi vidare på fest, väldigt trevligt. Va hemma runt tre o somnade direkt.

Lördag; Tre slitna tjejer vaknade runt 10, åt frulle och drog på en film! Barnhemmet, riktigt äcklig. Tildis åkte hem, jag och hanni åkte hem till henne, fixade oss och drog till patric. Vi va ett par stycken där o kollade lite på esc. Blev en tidig kväll, va hemma runt elva. Tack världens bästa jockis för skjutsen!

Idag har jag ridit, städat, pluggat o nyss tagit ett bad, skönt! Nu kollar jag på bb o hoppas på att madde åker ut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0