300511

Hej på er. Jag ska på Matildas begäran börja blogga ordentligt varje eller varannan dag. Eftersom hon lyxar sig ner på mallis och vill veta vad favoriten (jag alltså) gör varje dag så är det väl bara att lyda.

Eftersom hon åkte i fredags så börjar jag väl där..

Efter skolan så åkte jag till grythyttan och klippte mig. Färgade o slingade håret också. Blev en chokladbrun färg i botten och så olika slingfärger i resten av håret. Är mycket nöjd! Åkte hem och duschade o bytte om sen drog jag till hanna. Vi fixade oss och åt sen drog vi ut. Åkte runt med kusin och martin en stund sen gick vi till jimmy på partaj. Va mycket trevligt folk där!

Lördag; Vaknade o åt frukost å sådär sen kom pappa och hämtade oss så vi åkte å handla lite gott till kvällen. Senn åkte vi hem till mig. Va i stallet en sväng, kollade på film, åkte lite king caaaab och busade lite. Va en lugn kväll, very mysigt!

Söndag; Vaknade, kolla på film o så sen åkte hanni hem. La familia o jag åkte till kantinen å åt supergod mat. ÅKte hem o red, gick inte bra.... Pluggade o småpysslade lite hemma.

Idag då; Sitter ner på pappis kontor och ska snart gå till skolan. Bloggar senare idag!

Hoppas du är nöjd nu tildis ;) saknar dig... :( puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillaru att blogga? :)

2011-05-31 @ 12:12:20
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0