one year ago

http://tookaann.blogg.se/2010/july/vila-i-frid.html#comment

remember?

 idag har det gått ett år sen vi tog bort texas. tänk att det fortfarande gör så jävla ont att skriva hans namn, att se på bilder, att gå till hans grav. världens världens finaste häst. tänk dom två fina år vi fick tillsammans, snällare häst fick man leta efter. jag ångrar så alla gånger jag blev arg på honom. skulle göra vad som helst för att han ska komma tillbaka även om jag vet att det inte går. jag minns så precis innan dom gick bakom hörnet, han tittade på mig med stora ögon, det var precis som att han frågade '' vad händer nu matte? varför står du kvar där?'' och att sen se honom ligga där, se att han inte hade ont längre. det var så skönt men gjorde ändå så ont.

och här sitter jag och gråter.  

min fina ängel, vila i frid. längtar tills vi ses igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0