every day is so wonderful

när man har för varmt te så blir de så att man bloggar lite även om klockan är fem över halv sju och bussen går sju och jag har inte gjort någonting typ. och helt plötsligt är tiden slut och jag står här helt oklar.
därför tänkte jag skynda mig o skriva ett litet inlägg! jag gör inget speciellt nu för tiden, har inte tränat sen i söndags och har värsta abstinensen...... imorn blire zumba + gym iaf. i slutet av veckan bokar vi flygbiljetter o åker nog den 19de eller 22a. aldrig fel o vara borta från hällefors i tre veckor. wicher går inte så mycket nuförtiden pga tiden + svårt o rida ensam när han inte ens går av plan utan en kompis. bra så behöver ingen fråga.
nej bussen vare ja! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0