make me fall in love

Hej på er, herregud vad dagarna går fort. Snart sommar → snön smälter → love it. 

I måndags var jag med hanna, vi tog en  promenad med wicher, så himla skönt i solen! Sen åkte vi hem o duscha, åt b&j's, pluggade o lyssnade på musik. Kollade på big brother sen somnade vi direkt. Skönt! 

mina favoriter ♥

Tisdagen va de skola, hade so prov som gick helt okej! Jag och Emelie blev intervjuade av Anders som jobbar för Nerikes Allehanda. Kommer i tidningen slutet av veckan eller början av nästa vecka. Spännande o se hur det blev!
Efter skolan va jag till sporthallen och tittade på innebandy flickorna som spelade en miniturnering mot småpojkarna. Tjejerna förlorade, haha! 

Idag har jag varit hos Frida i Grythyttan o klippt mig. Klippte bara det slitna, så vi tog inget på längden. Nöjd! Nej nu ska jag iväg till min poojk ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0