Är det såhär när man är kär när man är liten? Hur ska det bli när man är kär när man är stor?

Hellu på er! Förlåt för den sämsta uppdateringen, men vafan, har ju inte tiid! Och prioriterar faktiskt inte bloggen så :)

I torsdags hamnade vi iaf hos J, väldigt trevligt (hoho) o ganska najs folk. Va hemma hos hanni runt ett tiden och eftersom mina älskade kompisar (!!?!) tyckte att jag skulle hålla käften för dom inte ville prata med en toffel (??) så somnade jag nästan direkt. Dom andra två hönera va väl vakna en stund till tror jag.

Vakna runt tio tiden igår och satte oss i solen en stund, så himla skönt. Sen cyklade vi ner till törge o köpte glass i schteek vädret. Köpte även världens finaste muggar på billiga nicklas, aaw. Tillbaka hemma o så sen fick skjuts ut till mig där vi fixade oss ett par timmar och sen kom Viffa (världens snällaste!) och skjutsade oss till hällefors. Hamnade ännu en gång hos Jockis. Massa folk och treeevlans värre. Fick skjuts hem av viffis runt två. Råka skicka några sms som jag inte kommer ihåg och sen somna vi alla som stockar.

Vakna imorse o åt frukost sen åkte tildis hem runt 11 och jag och hanna åkte till stallet och jag red. Så himla duktig pojkiii ♥ Nu har vi precis kommit hem från farmor och esko där vi va och åt påsklunch. Himla gott! Nu har hanni precis kommit ur duschen så jag ska väl hoppa in. Ikväll ska vi uuut igen. PUSS HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0