Blogga veckovis??????

Tänkte försöka börja blogga veckovis, vore en idé va? Börjar idag!

Måndag - Lovet började! Gjorde direkt inget speciellt, skrev ut lite bilder till albumet jag håller på med.. Och brände ett par skivor.

Tisdag - Va på lanet i hällefors med mina flickor! Va väl helt okej. Synd bara att jag inte kunde sova på hela natten, inte så bra.

Onsdag - Följde med mamma till jobbet runt kvart över sex. Åt frukost o tog emot barn. Sen åkte vi direkt till örebro runt nio. Va till sjukhuset en snabbis sen sprang vi in på marieberg. Fick med mig en asgo pälsmössa (inte riktig päls tyvärr), ett armband och hårfärg.  Och på ikea köpte jag en pall haha. Va hemma runt 3-4 och då somna jag direkt och sov hela dagen och hela natten! Bra gott.

Torsdag - Chillade och städade lite i rummet. Sen på kvällen gjorde jag och Wicher ridhus-debut!! Så otroligt duktig var han. Det har aldrig gått så bra på hemmaplan och han var sååå avslappnad och fin! Är helt förälskad.

Fredag - Tänkte dra på fest med M, men tyckte inte de va nån bra idé om jag skulle upp tidigt på lördag.. Så var hemma och toog de lugnt! Blekte håret så nu är jag nöjd ett tag till.

Lördag - Vakna tidigt och så kom farmor o Esko och hämtade mig och skjutsade mig till hällefors på massage. Så grymt gött, som vanligt! Sen åkte vi til Hammars Vägkrog å åt mat, gottit. Till stallet och red o sådär. På kvällen så åkte jag till Månshöjda o lekte lite med lilla E. Fick tacos o sådär sen med L till stallet och mocka o släppte in hästarna.

Söndag - Har chillat hela dagen! Red ut en sväng med I på eftermiddagen.. Ska fixa lite med hemsidan nu sen ska jag ta ett bad!


tänk att det är 4 månader sen jag fick se dig för sista gången. det gör ont i hela hjärtat av saknad.



foto: http://juliaperssn.rular.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0