..

Nu ska jag skriva ett inlägg som jag tänkt skriva väldigt länge nu.

De är så att jag (precis som alla andra människor i världen) har kompisar.. Både tjejkompisar och killkompisar.
Jag älskar alla mina kompisar. Endel lite mer, endel lite mindre. Endel betyder lite mer, endel betyder inte mycket alls. Men jag älskar dom.

Endel tjejer betyder väldigt mycket, precis som endel killar gör. Och då undrar jag, vafan äre för fel med att ha riktigt bra killkompisar?! Blir så trött på folk (gäller fleera personer) som blir arga/sura/förbannade/ledsna för att jag raggar (?!) på massa killar. Som egentligen är mina kompisar? Och då helt plötsligt raggar jag på dom? Är de samma sak om jag umgås med mina tjejkompisar då eller? Raggar jag på dom också? Nej för i helvete. SKÄRPNING.


Kommentarer
Postat av: a n n a

bra skrivet!

2010-06-13 @ 00:49:42
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0