sannnniis.blogg.se

Igår va jag med pekkilutt och sannilutt i grythyttan. Vi åt glass, käka på fiket, jag fota sanna och så gick vi runt lite.

Idag vakna jag vid 7 , ut och hjälpte mamma med hästarna in o sov nån timme, har ätit lite frukost och jag är sjukt trött nu! Somna liksom halv tre? Varför vet jag inte med tanke på att jag va hur trött som helst.. Snart ska jag ut i stallet och fixa klart där, jävligt tråkigt eftersom ja alltid är tvungen o stänga alla dörrar eftersom de flyger in 100000 fåglar o jag är jättefågelrädd :( haha. 

Sen blire dusch och så kommer mamma och så går vi ut å äter nånstans å sen blire förhoppningsvid sången, är skitfint väder ju:) Hörs senare, love.


Lite bilder på S sen igår. Så jävla vacker!









Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

JAG ÄLSKAR ER TVÅ!<333333333333333

2010-06-16 @ 11:09:07
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0