Spårlöst

Har tittat på ett program, Spårlöst. Dom typ är i sitt hemland och letar efter sin familj efter att ha blivit bortadopterade.

Idag var det en tjej som åkte till Rumänien och letade jättemycket efter sin mor. Hon flyttade till sverige när hon var tre år, det enda hon visste var typ att hennes pappa hade varit alkoholist, varit dum mot mamman o så..

När hon väl hittade sin mamma så hade hon sex syskon. Dom levde väldigt fattigt och hennes mamma satt i rullstol. Sånt där är jag svag för. Himmel.. Alla typ grät o allting. Och när mamman sa ''Nästa gång du kommer hit så vill jag att det är på min begravning.'' Att bara tänka den tanken! Jaja, nogtjatat om de :)

Jag har pluggat som en mupp idag faktiskt :) Nu är jag grymt trött så ska sova lite :) Godnatt! / alice


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

grrrrrrrrr han är så snygg! :*<3

2010-01-18 @ 23:03:40
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0