i wanna die lying in your arms ♥

Hej sötnoosar :)
Blev inge leka med Jenny, hon hade ingen ork, och inte jag heller. Så får se om det blir bio med henne imorn ist. Jag och mammi åkte iallafall upp o sola. Sjukt nice, har ju inte solat på jättelänge, så blev lite röd i ansiktet, men brun på resten av kroppen. De är så skönt att jag har så lätt för att bli brun faktiskt!

Sen har jag myst massa med bror & mamma. Fixade chips, dip & cola. Efter de åt jag en avokado, hatar de egentligen, men hade lite salt på och de blev gottigt :)

Vad har jag gjort mer? Jo, jag fixade en mineral ansiktsmask. Gör ju 1 en gång i veckan.. Den här kändes bra men luktade karl. Ueeew ;)



Fick en söt kommentar idag. Tack sötnos! Hoppas du, Jesscia(vem är du?) ser detta inlägg och kan förklara dig om varför jag är fjortis. PUSSS :D

''ännu en dum liten fjortis with no brains''  snälla lilla du, jag tar inte ens åt mig :)
 


Kommentarer
Postat av: Louise Eriksson

när sånna idioter öppnar käften ska man inte bry sej ett skit! eftersom de inte är sant :) å när dom inte ens vågar skriva vilka dom egentligen är så äre bull shit rätt igenom!

2010-01-23 @ 23:09:32
Postat av: rebecka

Haha, jag kom på att jag är ju inte på min dator hemma i grythyttan ( är hos min pappa, men ska hem imorn ) då jävla ska jag klara leveln , hahha:D <3

2010-01-23 @ 23:44:33
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: emma

kolla ip numret, ;)

2010-01-23 @ 23:54:37
Postat av: sanna pohlmann

såg kommentaren jag också, hon säger så för hon är avundsjuk! ta inte åt dig sötaste! :) <3333333333

2010-01-24 @ 00:08:38
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0