sanningen är den

att jag saknar dig, otroligt jävla fucking mycket.

kan för mitt liv inte förstå hur det kunde bli såhär. just nu önskar jag att alla personer runt om kring skulle kunna försvinna, och du & jag bara fick leva om, tillsammans.

göra allt vi missat under de här månaderna, utan någon annan.

jag undrar för mig själv om det verkligen var värt att ta risken att förlora dig, risken att bli lämnad kvar ensam utan dig. att klara sig ensam dag ut och dag in utan någon ''fast'' vid min sida. det var en av de sämsta saker jag gjort i hela mitt liv, men vet att det ändå var så sjukt bra gjort!

jag saknar & älskar dig förevigt. ♥


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

jag älskar dig obeskrivligt mycket och jag finns 24/7! och om du undrar varför j aginte svarar på sms äre för jag har inga kvar .. <33333

2010-02-03 @ 22:14:33
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: sanna pohlmann

svar: ja de gör du! =) i love u <333333333333333333333333333

2010-02-04 @ 10:36:11
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0