hihih

Vakna imorse och var sur, bestämde mig för att vara sur hela dagen, gick ju bra. Va sur till halva första lektionen i skolan. Haha, fail. Sen har jag varit glad hela dagen:)

Nu ska jag iallfall plugga, har världens höööög med läxor. KUL. Not.

Har föresten sovmorgon imorn. Börjar inte förens 10.10 matte, lunch 10.50 sen vid 12 så har vi ''friluftsdag'' oc eftersom jag har så ont i svanskotan så ska jag bygga snöskulpturer (????) haha på skolgården, men ska ta med mig kameran och säga till emelie att hon ska ta med sig sin så kan vi fråga evalisa om vi får fota ist! =)Blir säkert bra förutom att jag kommer  frysa ihjäl;)

Nej, lääääääxor. PUSS

Föresten, sanna jag älskar dig!!!!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna Pohlmann

JAG ÄLSKAR DIG SNUTTAN MIN ! <3333333333333

2010-02-17 @ 21:09:48
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0