Dag 03 - Mina föräldrar

Oj, vad ska man berätta om dom..
Min mamma då. Hon heter Helena och kommer från Degerfors. Hon är 44 år och är förskolelärare/förskolepedagog??? Hon har en tvilling syster och en storesyster. Hon har världens underbaraste dotter också.........
världens underbaraste mamma. Ställer alltid upp med skjuts, hjälp, pengar, allt.
Å så pappa, han heter Jarmo och kommer från Finland, fast har bott i Sverige typ hela sitt liv, tror jag haha. Han är 45 år och snickare. Eller han snickrar inte så mycket men han har eget företag och sitter på kontor dagarna långa (?) o så bossar han. Haha. Pappa skämmer bort mig väldigt mycket vilket oftast är bra haha. Han ställer också alltid upp med skjuts, hjälp, pengar o allt möjligt. Världens bästa papps!
har världens bästa föräldrar, älskar dom från topp till tå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0