Jag har det bra idag!

Godkväll på er! (Haha, hur gammal är jag? 85?) Kom hem för en stund sen från hällefors iaf! Va hemma hos sofia o kolla på film först med frida, hanna & sofia. Gick ner till hanna o hämta pengar, viking, ica sen statoil. Kul liv! Världens bästa flickor har jag iaf! Jag älskar er hela högeen ♥

Imorgon bär de av till stockholm! Ska bli nice. Hoppas jag. så kanske lär sova nu?Ja sängen blire! Imorn blire inget inlägg, om ingen har lust o gästblogga! Godnatt, och så hörs vi på söndag. Love♥


Blir så glad så jag gråter när jag hör låten!
Ulrik – En vanlig dag (spotify länk)



Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

hahahhahha, läs vad du har skrivit för namn ;) <333333

2010-04-17 @ 12:03:01
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0