hur mycket jag än tar så finns det alltid lite kvar

Så, nu har jag varit ute med Texas en sväng. Han är fortfarande lite halt, men det har blivit bättre iaf!

Igår var de en, konstig dag? Börja typ med att jag fick veta massa,  att jag fått en (store)bror bland annat. Ganska förvirrat. Skolan därefter va total förvirrad. Senare blev de iaf mys, då sanna följde med hem & fick rida på en av mina godingar. (Ja Rebecka, en häst.) Vi tod ett mysigt bad med melon, citronvatten, godis, ansiktsmasker & massa tända ljus! Supermysigt.

Nu ska jag fixa mig och åka upp till hällefors o vara med vännorna. Hörs imorgon fina läsare! Puss


Här kan ni se bilder sen igår!

Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

<3333333333333333333333

2010-04-23 @ 19:28:02
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0