Helgen

Lördag: Hittade faktiskt en sadel till Texas! Dock en i syntet, men helt okej! Skön:) Köpte även en gelé-pad eftersom han är så ouppbyggd (Eller vad det heter?), ett par tömmar och en tömkörningsgjord. Perfekt! När jag kom hem så hittade jag tre söta, ridsugna tjejer i stallet. Och snäll som jag är så fick dom rida lite! När vi va klara så gick vi in o jag duscha o fixa lite, åkte hem till Sanna, fixa lite mer. Gick ner till ica och handla grillgrejer. Så börja vi grilla med lite folk hos sanna, trevligttrevligt. Senare kom det lite mer folk, kom mer folk, gick folk osv osv. Somnade hos Hanna efter det.

Söndag: Vakna hos Hanna,åkte hem vid två nån gång och hade möte vid 4. Gosa lite med pållarna sen tog jag ett bad. Måtte jättejätteilla o allt på kvällen, somna o sov en timme på badrums golvet också.. Haha normalt.

Idag va jag sjuk, hemma från skolan. Har inte gjort så mycket, typ köpt ny telefon. Sony ericsson Aino är nu miin :D Happy.

Nu har jag inget mer o skriva så vi hörs imorn. Kysss.

Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

grymtsöt!<33333

2010-04-26 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0