nu äre till för att ni ska blir förvånade.

idag har jag faktiskt cyklat till moster, cyklat till stallet, cyklat till moster, o cyklat hem. Plus att jag har varit ute o sprungit med Gurra! Ida o Ingeborg va med oxå:) Vi sprang runt hela vadfallet :o eller vi sprang mestadels iaf :p

Vi mötte Hanna, Fillan o julia vid Hanna också, så dom tog följe till stallet igen. Sen cykla ja med dom till Hanna o hjälpte Hanna o anmäla Fillan till tävlingen i Valåsen :) LIlla Emmypemmy va där osså, hon är såå mys ! <3

Har hjälpt Hanna o Sara o städa stallet idag också! Känner mig grymt duktig ;) MKT sskit ! O Hanna hade fett mkt benlindor också ;d

Red Mirac pluttis idag också, även fast fillan redan hade ridit :p Fick värsta ridsug :o  red ut med Ida och Anna V :) Barbacka ! h3h3.  Vi red runt ''Alfreds väg'' . Mirac va ashet hela vägen, o så skulle vi galoppera uppför gräsbacken, då typ reste han sig o va tokiiig ! Sen galopperade vi på ängen vid Bertil också, fast då va jag först så de gick bra:) kärleknivet

IDA ÄR SÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0