Åååååh vad jag vill ha! :*

(Inlägg från igår)



Ååååååååååh, världens finaste klänning har jag hittat! Typ 300 från Cellbes.. Vill ha till skolavslutningen:)



Sitter iaf o försöker lära mig engelska glosor. Det går inge bra. Menmen ;)

Mammi beställde dom där magnetbootsen idag iaf :D Då blir nog Texas glad! Ida borstade och höll på med honom idag. Han tyckte jääääättemycket om den där slicksaken. Det gjorde Anna V och Ida också haha ;). 

Hade massor med bloggidéer, men dom försvann ;p De är ju rätt konstigt.. Att man glömmer saker. Hur fan kan man göra de? Ja menar, om man har kommit på en sak så SKA man ju inte glömma den? Eller? Fast de kanske är så att man glömmer oviktiga saker? För de är ju knappt viktigt o komma ihåg saker man ska blogga om.. Äh, jag vet inte :P 

Och så de här med hjärtan. Sjuuukt!  Asså, jag skriver ju hjärtan med mina tjejkompisar. Men bara dom som betyder grymt mkt. Visst, de händer att de blir nå hjärta till nån annan me, men nej ja vet inte :D Haha, men de tkr ja är lite knäppt :).

Faaaaaaast. De är coolt de här med smink. Läste en blogg om smink o sminkets historia. Intressant! :)

Kommentarer
Postat av: ida

Haha de kommer gå så illa så att alla får gömma hästarnas gocdis från mig & Anna ;S ;) HAHA

2009-05-07 @ 13:12:34
Postat av: jibekka

söt klänning alice, btw, den klänningen jaa har kan man ha axelband på.. dom kommer med axelband,men man kan ta bort :)<3

2009-05-18 @ 19:13:07
URL: http://honrebecca.devote.se
Postat av: jibekka

söt klänning, btw, klänningen ja har skickas med axelband, men går å ta bort vilket ja gjorde :=)<3

2009-05-18 @ 19:14:49
URL: http://honrebecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0