shit mama va pinsamt ;s

skulle skriva till en på msn nyss, o så va de fel ! grymt pinsamt ;p börja typ skämta o allt xd omg... iaf. sitter o lyssnar på musik, har hittat värsta cuulisch musikgrejen ;d ska upp om typ nåra timmar så jag borde gå o lägga mig, men vafan. jag är inte ens trött ? den där redbullen har inte tagit slut i kroppen än ;) imorn blir de iaf blåbergen ! inge taggad alls :( de blir iaf å va på framridningen. om de regnar så blir jag inte blöt iaf :) jätteförkyld är jag också :p försökte nyss å bota de med 6 st gula kiwisar, de funka inte :) men de är så förbannat gött med gula kiwisar !!!! shit mama :) har varit med emma typ hela dagen också :D åååååh vad jag älskar den människan, mitt liv :)<3 först igår på kvällen så va vi ute :) va mest vid skolan o så :) sen vakna ja hos henne imorse, va där till typ 12, åkte hem. åkte till älsklingen, som tkte om o komma ut o äta gräs :) sen hem o duscha, sen folkets hus o kolla när emma sjöng. efter de blev de middag o så där.. sen hem till emma o mysa ! kom hem för typ en timme sen .) på midsommar blirde emma också :D sen i augusti så kanske jag ska med dom två nätter till sälen sen åker vi till dalahjärna (?) så är hon med oss två nätter :D haha de blir skoj! :) <3 nej nu börjar jag bli trött så jag ska nog sova :) pusshej ! Jag tycker om dig ? I tried to be chill but your so hot that I melted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0