go hard or go home

Gokvällll! Hände inte speciellt mycket spännande i mitt liv igår. När jag kom hem från örebro så träffade jag Rasmus en sväng, hade mycket att prata om! Saknade människa. Sen va jag ute och red med Ida, mycket att prata om där också! Sen hem och laga mat och städa, sen va de natta.
 
Idag har jag varit i skolan, sen gick jag, Hanna & Frida på stan. Blev ett par jeans och lite smårask, och kanske har fixat praktik också! Wohoh. Sen kom Dompan och hämtade oss, jag åkte hem och duschade, sen åkte jag till Hanna. Och nu sitter jag här och är klar, väntar på att Hanna ska bli klar,så ska vi äta och sen drar vi till David. Senare får vi se vad kvällen har att bjuda på, utan allt för stora förväntningar ;) Hörs imorn, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0