Fan va jag mår bra egentligen

Herregud vad mycket som har hänt under slutet av sommarlovet och dom här veckorna i skolan. Jag har börjat i en grym klass. Har skitroliga klasskamrater, skrattar varje dag! Vi har otroligt bra och roliga lärare. Och ett bra schema tillochmed! Har absolut ingenting att klaga på när de gäller skolan. På helgerna försöker jag att spendera varenda ledig minut till att umgås med världens allra bästa vänner. Och jag har så fruktansvärt roligt, det är längesen jag skrattade så mycket som jag har gjort den senaste tiden. Med Wicher går det bara uppåt, som det gjort ständigt i 2 år. Älskade hjärtat, han är en riktigt hjälte han! Jag har fått in såna bra rutiner, allt flyter & jävlar vad allt är bra!! Tror att Alice har blivit kär igen också. Bra känsla. Nu ska jag kolla på tv, duscha, sen sova. Imorgon får jag träffa min underbara klass igen, längtar! Och på fredag får jag träffa en väldigt fin, underbar och go kille! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0