Follow your heart, but take your brain with you.

Usch vilket fruktansvärt äckligt väder de är, blev inte överdrivet glad imorse när jag kollade ut. Började skolan imorse med en suupergod tomatsoppa på hemkunskapen. Efter skolan så solade jag o sen blev de hem och plugg. Följde med mamma till bruks och gick med Lewis, gick inte jättebra till en början men sen gick de bättre och bättre så jag är nöjd! Kom hem för en stund sen o nu ska jag kolla på bb, om jag orkar hålla mig vaken dvs ;) pusshäj


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, du har ju petat ut mamma ifrån gruppen ;p Alice och Lewis är det hädanefter! <3<3<3<3

2012-05-15 @ 14:53:09
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0