Motalaaaa

Hej på er! Lyckades försova mig imorse när jag för en gångs skull skulle upp i tid. Vakna i ganska bra tid ändå så jag & E tog en sväng till grythyttan där de blev frulle på kringlan. Gött! Har näästan packat klart alla grejer nu, ska ta en promenad med Wicher och sen duscha o fixa mig sen åker jag iväg med Anton till Motala, bästa vännen & goooa familjen såklart! ♥ Ska bli skönt att komma iväg över helgen, prata ihjäl sig med Hanna, kolla folkrace, shoppa lite och bara ha de bra!
 
Igår blev det en promenad och massa prat med Sara. De är så skönt att få prata ur sig ibland, tycker jag :) Sen kom gosen hit, somnade faktiskt tidigt som tur va ;)  Nej en promenad med W, städa, duscha & packa klart! Vi hörs på söndag eller i början av nästa vecka. pusshejs
 
goosbild

Kommentarer
Postat av: Sara

Det gillas!

2012-07-20 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0