Kör en till, kärlekslista!

Är du kär just nu?  Mer än någonsin :)
Har du kysst någon idag? nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? yesyesyes
Har du ett förhållande? jaa!
Hur många har du varit tillsammans med? två-tre? lite osäkert dedär ;)
När går gränsen vid otrohet? pussar. eller om man skriver ''opassande'' saker kanske.
Har du varit otrogen och om ja, varför? Skulle aldrig i hela mitt liv vara otrogen. Kan man inte hålla sig till en så ska man inte ha något förhållande!!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? nej va skulle de va bra för? :)
Är du romantisk?  de vet jag inte, men  de tror jag inte haha
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nope
Är du svårflörtad? de beror på vem de är, men är de rätt person så faller jag ganska snabbt som en kägla haha
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? De har jag gjort
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? haha ja, fast på skoj :)
Har du lekt med någons känslor? Ja, men verkligen inte med meningen.
Vem var din första riktiga kärlek? Oj, jag vet faktiskt inte.
Har du haft sex med över 20 personer? haha nej!
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 2-3 månader haha. Var dock 12 år så de kändes som en jääättelång tid!  
..och ditt kortaste? 1-2 veckor? va inte så jättebra förhållande de där kanske haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållandee
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha nej
Är du en bra pojk/flickvän? inte alltid kanske! haha
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? hjärtis
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? De är antagligen Jocke :)  
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nix
När fick du din första kyss? Va nog 11 eller 12
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? noll koll!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nej verkligen inte
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?  nej de tror jag itne 
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0