godnatt

FÖR ETT ÅR SEDAN

Var du ihop med någon? nej
isåfall vem?
Var du lycklig? Ja, nå brutalt! 
Hur gammal var du? 15
Villken klass gick du i? började 9an
Vad brukade du göra? typ samma saker som nu, va me kompisar och rida 
Var du kär? Ja, fast de visste jag inte om då haha 
Hur var du som person? haha ganska bitchig tror jag 

NU
Är du ihop med någon? nope, singular 
Är du lycklig? Vissa dagar, men inte i allmänhet
Hur
gammal är du? 16
Vilken klass går du i? Börjar 1an imorn
Vad brukar du göra? Rider, är med kompisar, tar de lugnt, festar 
Är du kär? De vet jag inte 
Hur är du som person? Ganska lugn, visar känslor lätt, lätt person överhuvudtaget 

HITTILS UNDER 2012 HAR DU..
Snattat i en affär? Haha nej
Rymt hemifrån? nope
Druckit så mycket att du spytt? Japp
Fått
t en ny vän? ja
Blivit kär? Nej, men varit kär 
Förlorat en vän? ja, nu har jag gjort de
Åkt ambulans? nej!
Uppfyllt ett nyårslöfte? hade inget 
Varit i slagsmål? Nej
Bråkat med någon offentligt? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Varit kär i någon utan att tala om det för han/hon? Nej 
Fått ett sugmärke? jaaa
Bråkat med en vän? nepp
Varit på festival? nope
Haft sex med fler än 2 personer? nej :)  

HAR DU NÅGONSIN..
Varit kär? ja
Åkt helikopter? nej de vet jag inte 
Tågluffat? Nope
Snott någons pojkvän/flickvän? De tror jag inte 
Varit utomlands? jaa
Sårat någon med flit? har väl försökt, tyvärr 
Gråtit i någons famn? ja, ohja 
Varit med på tv? naej
Sjungit inför publik? Hahaha jaaaa 
Tagit droger? nej
Blivit arresterad av polisen? nepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0