jag vill bara känna på din kropp kropp hela natten, men mina vänner säger stopp stopp håll i hatten

Hej o sådär! Blev en ridtur igår. Till saxhyttan. På två timmar. Träffade en gubbe efter halva vägen som vi sällskapade med ner till saxhyttan, lärde mig allt från släktforskning till olika krig. Men de var trevligt! Sen va jag ute o sprang, sen åkte jag upp till Emil o vi tog en promenad. Bästaste! Imorse när jag vaknade mådde jag jätteilla, men Alice skulle promt till skolan ändå, kvart över åtta spydde jag lite och åkte hem haha. Har precis sovit och ätit dock och mår bra så de är nog ingen magsjuka ändå, som tur är! Får se vad som händer ikväll, funderar på att vara hemma faktiskt. posshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0