dag 5 - typ av alla killar jag faller för

Sånt där är ju skitsvårt. Alla killar ser ju liksom inte likadana ut o sådär, kan falla för en snygg badboy ena dagen och en söt tönt andra. (Okej så ofta byter jag inte men bara en exempel) Men utseendemässigt så är det oftast mörkhåriga killar. Blonda är väl okej men då ska de antingen va slingor eller typ med lite utväxt. Kläderna är inte superviktigt, mjukisbrallor är väl inte jättesnyggt men ibland så är de okej. Helst jeans, är inge jättestort fan av chinos men de är okej. Arbetsbyxor är hett! Ljusa jeans är grymt snyggt. Och skjorta, GRR! Han behöver inte vara vältränad, för mycket muskler är inte ens snyggt.

Han ska kunna både vara hemma o mysa, men även kunna följa med ut och umgås med folk. Snäll är ju ett plus om han är, men lite skojelak gör ju ingenting. Han får absolut inte bli en toffel o ge upp alla kompisar för mig, bara ibland hoho. Han ska inte heller sluta umgås med sina tjejkompisar, de är inte okej! Helst ska han va ett/ett par år äldre än mig.

Något som är otroligt mysigt är om han kan spela gitarr, typ de gulligaste som finns!

Faller nog mer för söta killar än för snygga killar. Det känns så tillgjort ifall han är snygg. Om han är söt så är det typ som att det är medfött haha.

Och självklart, han ska tycka om mig för den jag är. Han ska kunna lita på mig, som jag ska kunna på honom, han ska lyssna och finnas när jag mår dåligt.

Tur att jag inte har så stora krav haha! Men vem vet, en vacker dag kanske jag hittar drömkillen som är tvärtemot allt det jag skrivit nu?


Kommentarer
Postat av: räbäkka

Förstår det med att du faller mer för söta än snygga! Snygga killar är okej att kolla på, men sen... nej! Helst ska man ha nå att ta i också :D Typ.. Som alla snygga kändisar, det är liksom mer.. ögongodis!!

2011-08-12 @ 14:29:29
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0