me and my drum

Hellu på er. Tänkte skriva lite vad jag gjort under senaste veckan osv. Har verkligen inte haft tid.

Börjar med torsdag 24/3- 
Jag & Hanna var iväg till jb gymnasiet i örebro med en lärare och några andra elevskyddsombud från skolan. Var på en bra föreläsning med trevligt folk. Jag och hanni myste med film och godis efteråt ♥

fredag 25/3 -
skolan först, kort dag - underbart! Solade och sen åkte jag och hanna hem till mig, fixade oss och åt sen drog vi till hällefors på partaj. Var nice med en hel del nice folk (en del iaf). Vi kom hem ganska tidigt, skulle upp tidigt ju.

lördag 26/3 -
Upp tidigt, åt frukost och sen iväg till hällefors, hanni skulle på match och jag med bussen till v-ås. Hade riktigt trevligt i västerås. Börja med att vi fick gå själva i stan så blev lite shopping (visar i ett annat inlägg sen). Efter det var vi i västerås domkyrka med ca 1200 andra konfirmander, va riktigt stort och häftigt! Sen gick vi till aros congress center, alla 1200 konfirmander genom stan samtidigt, det var helt galet!!

Väl där så satt alla i en stooor hall och fick se en komiker, sjukt kul. När de va slut fick vi göra egna ljuslyktor, mindre kul kanske. Sen fick vi se en teater/musikal, Ung Utan Pung heter dom och de var de bästa jag sett i mitt liv! Herregud vad jag skratta! Lite nakenchocker på scenen osv! När det var slut så fick vi äta en tacobuffé, inte jättegod men mat är alltid mat!;)

Sen var det ju Earth Hour, så då släcktes alla lampor ner och vi fick lyssna på en berättare som berättade myter, mys. Sen var de ''disco'' eller vad man kallar de, och riktigt jävla drag! Svettigt o mysigt värre! Vi dansa en stund och sen drog jag, Matilda och Olivia ut i stan och käka på donken o sprang in på hemmakväll o handla godis! Gick runt lite sen gick vi tillbaka. Åkte hem runt 12-1 o va hemma runt 4 eftersom vi ställde fram klockan en timme o somnade hos emelie.

söndag 27/3 -
hem o red med Ida, Annie och Emma runt gårn, älskade hästen var jätteduktig!
måndag 28/3 -
skolan o så, fick reda på saker jag inte ville veta men de löste sig de också! huuuh. Gick på bio, hur många lingon finns det i världen , så underbar film. Släppte till och med ett par tårar!

tisdag 29/3 -
skolan, sen gick jag en promenad med wicher. Mötte mattias o rasmus på 4hjuling o moped, wicher var så duktig och brydde sig nästan inte!

onsdag 30/3 -
skolan, sen tror jag att jag red jag med ida o anna s. Red lövnäsvägen o wicher blev riktigt trött på slutet, söt kille ♥

torsdag 31/3 -
skolan, sen kollade på a-lagets innebandymatch, o dom vann! Va nog den längsta match jag varit på haha, två timmar. pontus o sebben skjutsa hem mig o kom hem runt halv elva, va helt slut och sov inom en timme.

fredag 1/4 -
skolan sen till örebro direkt med mammi, albin och hanni. handlade en del, nöjd! (visar i ett annat inlägg sen) TAPPADE BORT PLÅNBOKEN när vi skulle åka hem. är typ helt handikappad nu osvosv. kom till mitt andra hem i hällefors, jag o hanni myste sen somna vi som stockar båda två.

idag -
vakna för några timmar sen, ska snart packa mina grejer o dra mig hemåt mot boovik. Ikväll blir det lugnt, ska försöka plugga och städa. Kul lördagskväll, men är skönt ibland! Imorgon ska jag och wicherbebis träna horsemanship för pia!

Hörs seeeen, ska lägga in ett inlägg med lite shopping osv, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0