Marken 2010

Längesen jag bloggade så tänkte göra det nu.. Helt klart bra i år alltså! Tänker absolut inte klaga :) Första kvällen blev allt iofs helt kaos i mitt huvud men hade kul i alla fall. me und my baby sov hos ida! Andra kvällen va de nästan inge folk ute men de va också helt okej. Somna hos Hanniiiiiiiiis å vakna igen så gick vi ut o handla lite i stånden. Fick med mig en väska, lite godis, örhänge från Juvelia smycken,  STRUMPOR, nå läderbalsam o lite annat småskit :) kommer lite bilder! nnu ska jag riiiiiiiiiiiida puss

Kommentarer
Postat av: hannasandberg

Jag hade grymt kul den här marknaden med dej Allan! Bästa marknaden än så länge! ;) hihi

Jag älskar dej av hela mitt hjärta <3

2010-09-15 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0