Tankar på 7 minuter

Drömmar, finns det något bättre?

Alla har rätt till att drömma, även om alla inte drömmer om samma saker. De drömmar jag syftar på just nu är ''kärleksdrömmar''. Det finns flera tusen, säkert miljoner människor på denna jord som drömmer om sin ''drömpartner''. Det finns inget mer underbart än när man drömmer om en kille (i mitt fall då). Det bästa är att man drömmer precis det man själv vill! Och ja, jag pratar om att drömma på natten ;)

Iallafall, de var inte det jag ville skriva. Utan att alla har rätt till att tycka om och vilja ha någon. Alla har rätt till att tycka någon är något extra, även om alla andra absolut inte förstår det lilla extra. Alla har inte samma smak. Och det är inte alla som accepterar det. Det är ett fritt land och alla har rätt till att tycka om någon.

Det finns däremot inget värre än när ''drömkillen'' tycker om någon annan, när den inte förstår de känslor man själv har, när man vet någon annan som tycker om personen, när inte ens vänner förstår ens känslor och när personen inte bryr sig och tillochmed kan vara elak. Tro mig, det finns inget värre, jag vet.

Men, jag vet också att jag har all rätt i världen att tycka vad jag tycker. Och jag tror på ödet. Just nu önskar jag inget hellre än att ödet för oss samman, drömkillen. Och jag känner att vi hör ihop. 
Dig, bara dig jag vill ha. Du är den jag drömmer om, den jag önskar mig. Den jag vill vara med. Den som får mitt hjärta att gå på högvarv. I mina ögon så är du perfekt.

Lite tankar...


Kommentarer
Postat av: SANNA POHLMANN

JAGÄLSKARDIG FÖR I HELVETETE!<3333333333

2010-05-11 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0