Utkast: Juni 14, 2010

Fredag: Hade avslutning i skolan, fick bland annat hålla ''tal''. Haha va skitnervös även  om jag inte ens va de, eller hur man säger.. Åt tårta i klassrummet och gav lärarna blomma osv. Jag & Pappsen åkte till Svensken & Dansken och åt lunch, så jävla gött.

 Hem och följde sen med mamma till jobbet, fyfan vad jag älskar dom små barnen! ♥ Åkte hem och fixade mig och hämta sen Amanda, Ellinore & Matilda i sh. Upp till hällefors och ut. Va grymt tråkigt folk på torget så vi gick och åt pizza med Kevin. Haha så jävla kul så jag höll på o dö.

Tillbaka til torget och så tog jag med mig Jennie & Matilda o tänkte gå till S, men då kom massa folk o sa att polisen o grejer va dr så då vände vi ;) Tillbaka ännu en gång till torget där de va massa roligt folk o resten av kvällen va jag typ med P. Åkte med moster hem o sov som en gris.

Lördag: Gjorde ingenting på typ hela dagen. Kom senare på att jag skulle till Olivia o Jocke, pkte dit o grillen va i fullgång. Åt o så sen fixa lite o iväg till S. Spela kort o så och Olivia & Jocke gick hem. Sen kom S & dom på att dom skulle ha godis, så iväg till hällefors och tillbaka. Jag och Sofia gick tillbaka till Olivia och Jocke. O gjorde makaroner till mig och S och skapligt mycke de kladdades! Vi kollade på film och sen delade jag & S på en mini säng. GRYMT trångt, men gött sov ja!

Söndag: Vakna och åt frukost. Jag & S gick ut med hundarna och sen åkte jag hem. J, L & A va här på fika och sen kom Patric o hämta sin jacka som jag fick med mig hem i fredags. Duschade och fixade sen så åkte jag iväg till hällefors o gick på bio med veronica & jonna, kommissarie späck, grym! Stötte även på ''Storraggarn'' Haha, klockren! Så jävla söt :) Hem och satte mig vid datorn ett bra tag, sen ut och gick med Vega typ 50 minuter, så jävla skönt!

Måndag: Vaknade för ett par timmar sen och har lagat mat åt Anton och Albin. Snart kommer sötVeronica och sover här inatt! Sen ikv blire möte också. :)

Hörs mer senare! Love


Bilder på mig, från Facebook.











Mina bilder:








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0