Godmorgon Lördag!

Godmorgon alla söta!
Idag ska jag till Frövi med Emelie på kurs, eller ja, vi ska ha prov idag. :) Inte de roligaste kanske, men måste göras! 

Men först ska jag till stallet. Och gå en sväng med min gulleplutt :) Igår va han riktigt busig hihi :)

Egentligen så vill jag följa med Emma som smsade igår o fråga om jag ville med till lekobus & Gvik..
Egentligen så vill jag kolla på nattbollen som är idag.. Men de är väl ikv också? Isf så villl jag kolla, men har ingen o kolla med haha ? Titta med mig!!

Nej, nu ska jag resa på arslet o dra iväg till stallet! Ha en bra Lördag!/a


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

gumman bara att smsa så får du vara med mig frida o rebecka på nattbollen! emma ska nog dit också =) <3

2010-01-02 @ 12:03:44
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0