SÄMST

Är tröttelis:)

I skolan idag så hade jag en ''lektion'' som man inte kan kalla lektion. Vi typ bara flamsa hela tiden sååååå... Sen hade vi ''vinterdag'' blev fett blöt, fyfan. Men hade kul med mina sötnosar. VI kom bl.a frma till att vi har väldigt perversa lärare;)

Efter skolan va jag hem o bytte kläder, sen till stallet o fixa lite. Utv samtal i skolan, gick bra (vem hade förväntat sig något annat? dah..) såklart! ;)

I duschen hemma så failade jag till de totalt. När jag ska tvätta håret så ramla slangen ner på golvet, men ofta jag bryr mig tänker jag och ställer foten på. Utan att märka att de sprutar vatten över hela min badrock PLUS handduken. BRA.
Sen när jag kommer ut o ska hälla i vatten i ett glas så ska jag ta nått som är på andra sidan kranen,och sticker dit handen även fast kranen är på. = Blöt badrocksärm. Bra jobbat.

Nej nu blire sänga! NATTI ☻


Naw, sötis !

Kommentarer
Postat av: emma

hihi, alice gullet :$

2010-02-19 @ 21:01:47
URL: http://onlydomnauer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0