Haha rebecka (L)

Gud så go du är! Haha checka inlägget under

Idag är jag trött trött trött & trött. Och så har jag ont ont ont & ont. Jävla svanskota dra åt helvete.

Jag har målat mina otroligt vackra bitna naglar. Skolan va tråkigt. Men kul o träffa nån person. Love. Jag vill träna, men har ont överallt och känner att jag inte har nån lust överhuvudtaget. Och jag har inget mer att skriva så? Usch vad jag har dålig fantasi just nu. Läser Carolina Gynning's bok EGOGIRL. Åh jag älskar henne sjukt mycket! Tack för ja får låna boken pekkis!:)<3


Så jävla fin är hon!









Kommentarer
Postat av: rebecka hautanen

hahahha, kände för att berätta det bara :D & det är klart du får låna den, den blir bättre senare :D <33333333

2010-02-16 @ 20:50:27
Postat av: rebecka hautanen

FÖRRESTEN ALICE, JAG HAR BLOGG IGEN :d typ 10 gången eller nått. :) <333333

2010-02-16 @ 22:30:47
URL: http://reeebeeeckaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0