MMMMMMMMMaaaaasssa

Sov hos Emma inatt, liksom varje fredag :D Myckemycke buuuuus :D Prata i telefon te halv 5 typ, sen somna vi xd O ja skulle upp halv 9 (aa Trodde jag iaf, men så blev de så att ja gick upp halv 10 ist. Sov 5 timmar (y) Åkte med Anna te sikfors vid 10 :) De gick jättebra för Anna o Bobbisen:) <3<3 Ni är bäst !

Sen åkte jag hem o red Lucifer med Ida & Frida. Vi klättrade :) Stinta va toookig typ hela vägen. Skritta kanske 5 steg på hela turen ? (:  Bullen va iaf jätttttteduktig o va mjuk, ÅT MIG :D Nöjd ja blev över både mig o Bullisplutten :)  Sen fixa jag Texasssss, världens bästa <3


Sen gick jag hem, GICK. De va jobbigt. Kom på precis när jag kom hem att ja skulle till Texas med flugkrämen. Smart uppfinning, skit bra till hästar som inte gillar sprayflaskan;) O så fick Mirac en grimma eftersom han har tappat bort sin :p

Sen cykla jag o Hanna hem till mig, o då va Anna o Ulrika här o fixa o dona o skulle grilla korv o skit. Så ja o anna åt lite korv , sen gick jag, Anna o Hanna upp till Mathias o Sandra:)) De va trevligt. Mathias fyllde ju 20 så vafan ! :D Där fick vi fika o så .) De va Anna J, Anna V, Rickard, Eva, Mamma, Pappa, Albin, Mats, Johan, Ulrika, Hanna, Mathias, Sandra o jag :) GRATTIS MATHIAS :D Systemet :)

O nyss, så dissa hanna mig o sova i tält :( Så nu sitter jag o fryser :( Har bara ätit frukost, 2 korvar o fika på två dagar.... (y) mhhh, så kan de va ... 

Men nu ska jag göra nå vettigare (som att sova) . Jag diggar tältet på bilden:)




a l i c e y  l i t a l o ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0