svar tack!

nu blir ja lite besviken. statistiken har gått neeeeeeeeeråt som bara den idag! varför?
för att jag skrivit få inlägg?
för att bloggen är tråkig? varför? :o
jag vill faktiskt ha svar! vilka är de som läser & följer den?
vilka bara kikar in ibland?
vad vill ni se mer av?
vad vill ni se mindre av? 
säg säg säg vad ni ville se!
musik?
hiss&diss?
bilder?
tips&trick?
korta texter jag skrivit själv?
eller är bloggen bra som den är?
vad ska jag göra för att locka fler läsare?

svar tack ja! annars lägger jag seriöst ner den :)




update: efter jag skrivit detta inlägg så säger Albin (8 år)

-Men alice, jag läser din blogg ibland, men de ska jag sluta med så de inte ökar statistiken. tack liksom haha ;)

Kommentarer
Postat av: rebeecca a

jag läser din, men jag glömmer alltid hur många bokstäver av varje du har så ja brukar inte komma in hahahah :D <3

2010-01-08 @ 23:19:09
URL: http://www.reebeccaa.devote.se
Postat av: sanna pohlmann

snuttan, jag läser varenda inlägg du skriver!



Jag vill se mer bilder (bilder i bloggen är viktigt alice!)



texter du själv skrivit - de vill jag läsa.



hiss o diss funkar alltid! :)



jag älskar dig <3

2010-01-08 @ 23:28:04
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: WILLETHAMASTA

mer bilder vafan:D

2010-01-09 @ 01:21:13
Postat av: WILLETHAMASTA

btw mer hissningar på mig annars sjunker statistiken te noll:)

2010-01-09 @ 01:27:49
Postat av: Ida

Haha Albin är min idol:)

2010-01-09 @ 15:08:24
Postat av: Ida

Haha Albin är min idol:)

2010-01-09 @ 15:08:40
Postat av: matildahillbom @ bdb

ja läser'n ;D mer bilder och texter du skrivit själv! :) skitfin blogg, kyss!

2010-01-14 @ 15:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0