I really don't know what to do

Hemskt mycket hej. Varit en ganska jobbig vecka hittills. Fast har ju bara mig själv att skylla, jag som har ställt till de så förbannat. Hursomhelst så börjar allt ordna upp sig och idag hade vi nationella biologiprovet. Får väl iallafall godkänt. På den brutalolånga rasten efteråt så åkte jag hem till allra bästa E på kaffi. Alltid lika skönt att träffa o prata med honom!

Fick sluta sista lektionen tidigare så jag passade på att sola. När jag kom hem så tog jag och Wicher oss en tur till paddocken, skapligt ringrostiga båda två! Blev bara en liten stund, båda tyckte de va skitjobbigt och eftersom han skött sig så bra så ville jag inte kräva för mycket :) nu ska jag ta mig en dusch sen plugga och sova lite! Puss

Va hos Frida igår och fick i lite ljusa slingor, nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0