JAG GÅR I DAGAR I TRÖJAN DU HATAR ;)

01. Fullständigt namn? - Alice Carina Melida Ylitalo
02. Exakt ålder? 15 och nåra månader 
03. Vart bor du? Bovik
04. Bor tillsammans med? La familia
05. Husdjur? Två katter o en hund
06. Färg på ditt hus? Rött 
07. När är du född? 17 juni 1996 kl. 18:25.
08. Klass? 9C
09. Vilket år tog du studenten? - 2015 tar jag studenten 
10. Något jobb? Sommarjobb
11. När gick du upp i morse? 6.45
12. När ska du sova? När jag känner för de.  
13. Duschat idag? Jaa
14. Kramat någon idag? Yes!
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? Massa shit
17. Dagens klädsel? Jeans, tshirt o kofta
18. Dagens smink? mascara och ögonbrynspenna
19. Dagens sötnos? ;)
20. Dagens roligaste? Allt är kul idag.. haha

SOCIALT:

21. Har du många vänner? Ja, har världens bästa vänner
22. Hur många har du kysst?  Har inte räknat
23. Vem kramade du senast? ingen aning
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? japp 
25. Hur gammal är din pojkvän/flickvän? 
26. Har du någon bästa vän? Hanna är den som står mig närmst.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej.

28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod de? S, vet inte riktigt, orkar inte kolla :)

FAVORIT:

31. Film? Jag saknar dig. Eller The last song
32. Låt? Just nu Drive by - Train, Gryningspyromanen - Daniel Adams-Ray & Over the hills and far away - Nightwish
33. Mat? Kyckling av alla slag föutom såna där med ben
34. Dryck? MJÖLK
36. Bok? Caroline Engvall's böcker.  
37. Stad? LONDON! ååh love it  
38. Land? Spanien!!!
39. Ämne i skolan? So, mest pga att Håkan är världens bästa lärare. & hemkunskap


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Tänker på folk hela tiden.
42. Personen du kysste? vem jag än skulle skriva här så skulle allt gå åt helvete, så vi passar denna ;)
43. Gången du spydde? Senast jag va magsjuk, o de är längesen
44. Gången du grät? fredags tror jag.
45. Pizzan du åt? Äter bara kycklingtallrik
46. Gången du var i Göteborg? för längesen!!
47. Gången du var i Stockholm? somras :) 
48. Gången du var full? hfs marken
49. Gången du var hög? aldrig hänt :)
50. Personen som såg dig gråta? mamma

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Vitt
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Så jävla partysugen!! så ut och festa! 
54. Tvspel eller datorspel? Tvspel
55. Singel eller upptagen? Är singel nu, men aldrig fel o va upptagen!
56. Film eller bio? Film
57. Lunarstorm eller facebook eller Playahead? FB
58. Sommarlov eller vinterlov? Sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? BB LÄTT!!
60. Har du svart hår eller blondt? Brunt
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa
62. Choklad eller lakrits? Lakrits för tillfället
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg har trevligare folk, stockholm är en mysigare sta
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Man måste kunna älska för att kunna älskas
69. Leva eller dö? Leva!

ANTAL:

70. Personer du älskar? Älska är ett starkt ord. Men finns ett par omkring mig jag verkligen älskar.
71. Personer du hatar? Samma där. Just nu kommer jag bara på en person jag hatar.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2 haha
74. Glassar du ätit på en dag? Räknar inte ;)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Får vi se! :)
76. Gånger du haft minnesluckor? två, tre gånger haha
77. Gånger du varit hög? Noll
78. Personer du saknar just nu? Ingen, faktiskt
79. Gånger ditt hjärta brustit? En gång

VEM:

80. Vill du kyssa nu? ;)
81. Ska du träffa imorgon? Alla i skolan, Elisabeth, familjen osv
82. Sjöng du senast för? Haha i bilen i lördags antar jag
83. Hade du senast en msn-konversation med? Inte varit inne på msn på år & dar
84. Spelade du tvspel med senast? Spelar aldrig
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? vilket babbel med romantiska resor!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? HAHA den jag hatar
87. Förtjänar att dö? Samma som ovan
88. Är söt? ;)
89. Vill du sova bredvid inatt? ;)  

VAD:

90. Gör dig glad? Gulliga sms, pållen, la familia, vänner.. you name it.  
91. Gör dig ledsen? Folk som ljuger, när man blir sviken, osvosv  
92. Vill du helst göra nu? Borde plugga, men vill hellre dra på tvn o kolla bra tv

93. Önskar du att du slapp göra? Ta alla dessa jävla beslut
94. Vill du ha nu? Money & him
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En hel del jävla massa
96. Längtar du till? Sommarlovet
97. Tycker du om dina betyg? Kan alltid bli bättre
98. Ångrar du i ditt liv? Jag ångrar ingenting.
99. Är det bästa som hänt dig? Finns så mycket bra
100. Hur mycket är klockan?  19.58
 

BFF!!!


Kommentarer
Postat av: de kallar mig bäst...

Haha, är född på samma dag och år som dux)

2012-03-08 @ 09:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0