Söndag

Hej på er. Har haft sån bra helg så jag totalt glömt bort att jag har en blogg ;)

I fredags va jag med tjejerna, vi hamnade på isen med pojkarna och traktorerna. Inte helt fel ändå :) Va ute en stund med Hanna sen åkte jag hem till hjärtis och sov där.

Igår när vi vaknade så åkte vi direkt å firade Bodil som fyllde år och fick både mat & fika. Sen ut på isen till ett grymt roligt gäng. Korvgrillning, bilåkning å en massa skratt. Vilka underbara människor jag har omkring mig! Tog en dusch sen åkte jag upp till Jocke igen. Vi somnade runt fyra å sen imorse så sega vi lite framför tvn.

På eftermiddan red jag en sväng med Ida, härligt väder!! O sen har jag inte gjort nå alls, va upp till hällefors o tankade o hämta grejer hos Hanna. Nu ska jag ta en dusch sen ska jag antingen plugga eller städa. Kul! hejsvejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0