onsdag vaaa

helllluuuuu. har inte ett skit o skriva egentligen. Bra dag i skolan. Fika-onsdag ju hehe. Annars har de inte hänt mycket. Gjorde SO provet, gick bra. Hem, åt, o sen dess har jag bara legat i sängen. Så grymt skönt! Har inga läxor eller nånting och imorn vid lunch tar jag lov!! På fredag åker jag & hanna in till WUC på Elev för en dag grejs så är lediga då, sen sportlov!! Wuuuh.

Sitter o suger i mig apelsinjuice föresten. Fanns inge jävla sugrör o då får man använda fantasin å suga, hehe. Puttelite kvar i botten och jag får fan inte i mig de!! Kommit på att jag får ont i huvet av apelsinjuice också om ni vill så får ni ju skriva upp de haha. Nej usch va dryg jag är idag, hejdå 
 

lite sommar vore ju inte helt fel


Kommentarer
Postat av: rebecca

va blire alice? Menar på "." inlägget.. Kunde inte kommentera där.. :) x

2012-02-18 @ 08:02:24
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0