Wischer



Alice var och provred Wischer igår. Han var tjock men fin. Så snart har hon väl en ny häst om allt går som det ska :) Alice och jag ska snart gå ner och bada, efter hon har städat sitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Lär ta tid men för att det ska gå lite snabbare åtminstone så bloggar jag (hannahautanen.blogg.se) åt henne. Det värsta är att hon gör allt annat förutom det hon ska göra.
Igår när jag satte på Jackass på tv:n hör jag hon säga vad är det där? vadå vad är det där?  Jackass? Alla har väl sett Jackass

Fast ioförsig så har Alice två knullkanaler på sin tv så när Jackass går sitter väl hon och glor på porr. Vilket hon påstår att hon aldrig sett på förut. Lilla Alice, klart du sett på porr

Over and out simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0