Hejdå Bilddagboken! :)

Nu har jag bestämt mig, min bilddagbok är borta :) Såååå skönt! Men ändå inte .. De känns konstigt ;o Precis som att man har förlorat ett ben eller nå ;s Haha, gud va beroende jag va... Men nu är de borta ;) Kommer antagligen inte klara mig o kommer säkert inom några dagar göra en ny. Men nu kan jag blogga ännu mer. Jag är inge bra på sånt..

Idag kom iaf Emma till skolan :) Trevligttrevligt. Åka hiss. Läskigt! Vi fastnade nästan.. Men de gick ;) Haha.. Nu blir de å plugga sen stallet :) Föresten så va Anton med till stallet igår :) Han o Mirac har en speciell relation. Och han som absolut inte ens skulle gå nära en häst, gick runt Näset och Bertils hage med Mirac ! ;o Texas mådde bättre igår också, tror jag. Eller han sa de till mig :) Hihi, mina älsklingar:)<3

alice '


Kommentarer
Postat av: sannnna

blogga på massor :D <33

2009-05-05 @ 19:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0